DJECA U ČETVRTOJ GODINI ŽIVOTA

1

U četvrtoj godini života su skupine Točkice i Pandice.

U toj dobi djeca usavršavaju motoričke vještine i sposobnosti osamostaljivanja (npr. oblačenje, nalijevanje vode iz vrča, jedenje vilicom i žlicom, razmazivanje namaza na kruh nožem…).

Naglasak valja staviti na jezik, aktivnosti i pokret, s jačim težištem na aktivnostima za razvoj krupne motorike. Primjerene aktivnosti uključuju dramsku igru, igračke s kotačima, penjalice, puzzle, kocke, te mogućnost pričanja i slušanja jednostavnih priča.

Trogodišnjaci i četverogodišnjaci počinju objašnjavati pojave oko sebe, pri čemu je važno poticati ih na istraživanje svim osjetilima i objašnjavanje onoga što vide, čuju, osjećaju. Djeca iskazuju zanimanje i za količinu te se javljaju prvi znakovi predmatematičkih sposobnosti.

Zanima ih čega ima više, čega manje. Djeci valja omogućiti stjecanje pojma količine - baratanjem stvarnim količinama (brojenje bombona, kestena, autića…).

 

 

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

      

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Back to top