ZMAJIĆI - O BRODU TITANIKU
Svako dijete, bez obzira na uvjete u kojima živi, ima pravo za ostvarenjem vlastitih potencijala
Uloga dječjeg vrtića je da djetetu omogući boravak u poticajnom i sigurnom okruženju koje će mu pomoći u ostvarenju tih potencijala. Otuda proizlazi naša odgovornost da učinimo sve što je u našoj moći kako bismo od vrtića napravili sigurnu i poticajnu sredinu. Da bi sredina u kojoj djeca borave bila sigurna i poticajna, oni koji u njoj rade moraju imati pozitivan pristup i biti predani radu, a da bi to mogli trebali bi voljeti vlastiti posao, osjećati se zadovoljni što ga rade i među njima bi trebala vladati pozitivna, prijateljska atmosfera koja će ih poticati na suradnju i pomaganje. Suradnja, međusobno pomaganje, pozitivno okruženje i pozitivan pristup radu dovest će do toga da se i djeca osjećaju sigurno, voljeno i slobodno u dovoljnoj mjeri da bi bez straha istraživali svoju okolinu i postojeće poticaje te na taj način razvijali svoju maštu, intelektualne, govorne, motoričke vještine. Najpovoljniji i najkvalitetniji način učenja kod djece jest onaj kada kod djece postoji unutarnja motivacija za istraživanje i traženje novih spoznaja, proučavanje, razmjena mišljenja i ideja. Tako su Zmajići puno toga naučili o brodu, na temelju proučavanja knjige o Titaniku, koju su posudili u Knjižnici i čitaonici grada Preloga. Zajedničkim snagama izradili su i maketu broda, s kojim su kasnije započeli zajedničku igru.